امام‌جمعه کوهدشت:

ثمره شجره طیبه بسیج، اقتدار محور مقاومت در جهان است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی به‌عنوان یک الگو در جهان شناخته‌شده گفت: ثمره شجره طیبه بسیج، اقتدار محور مقاومت در جهان است.
کد خبر: ۴۲۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 20November 2020

ثمره شجره طیبه بسیج، اقتدار محور مقاومت در جهان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت امروز در مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید بهشتی (ره) حوزه مقاومت امام سجاد (ع) کوهدشت، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور خاطرات بزرگ یک ملت بزرگ، انقلابی، آبدیده و امتحان دیده ایران است.

وی با اشاره به رفتار ذلت‌بار برخی کشورهای عربی – اسلامی در زمینه رابطه با آمریکا افزود: امروز تفکر بسیجی به‌عنوان یک الگو در جهان شناخته‌شده است، امام خمینی (ره) باعظمت و بزرگی‌اش افتخار خود را در بسیجی بودنش اعلام می‌کرد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به مات و مبهوت شدن دینای استکبار از تفکر نورانی بسیج، خاطرنشان کرد: حرکت مقدس بسیج، الهی بود و رهبر معظم انقلاب در این راستا می‌فرماید: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و اسیر خواسته‌های کوچک و نفسانی نشدن است.

وی با اشاره به‌ضرورت خودسازی و داشتن اخلاص در کار، عنوان کرد: شهدا در مسیر خود برای رضای خدا کار می‌کردند و اخلاص و معنویت را سرلوحه قرار داده بودند و در اوج جوانی از همه‌چیز خود گذشتند، بایستی این راه و مرام را در زندگی خود پیاده کنیم.

طهماسبی گفت: ثمره شجره طیبه بسیج اقتدار محور مقاومت در جهان است، به برکت این فرمان نورانی امام راحل هسته‌های مقاومت همچون حشد الشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان، انصار الله در یمن، زینبیون در افغانستان و پاکستان شکل‌گرفته است و استکبار جهانی را در نقشه‌های خود ناکام کرد.

امام‌جمعه کوهدشت تصریح کرد: امروز مشکلاتی به خاطر ویروس کرونا به وجود آمده است که از یک نگاه می‌توان پی برد که مزید بر علتی است که ما به مرگ نزدیک هستیم و بایستی از فرصت‌های خود به‌درستی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در برنامه‌های خود قرآن محور و مسجد محوری در نظر بگیریم، فضای مجازی امروز هم یک فرصت و هم یک تهدید است، بایستی هوشیار باشیم و از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار