معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

مادران شهدا به نیابت از فرزند شهیدشان در طرح «ایران مهربان» شرکت کنند

عسگریان با بیان اینکه صبر و استقامت مادران شهدا برای ما درس بزرگی از ایستادگی است، گفت: امروز مادران شهدا به نیابت از فرزندان خود می‌توانند در طرح ایران مهربان حضور پیدا کنند و حامی ایتام و فرزندان محسنین باشند.
کد خبر: ۴۲۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۱ - 21November 2020

مادران شهدا به نیابت از فرزند شهیدشان در طرح ایران مهربان شرکت کنندعلیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در سراسر کشور اظهار داشت: در این طرح ما به دنبال این هستیم که در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی به نقطه‌ای برسیم که در سال ۱۴۰۰ هیچ یتیم و فرزند محسنینی فاقد حامی نباشد.

وی ادامه داد: ملت ایران با کمک به ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند در این شرایط سخت در کنار آن‌ها باشند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم در خصوص جذب ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس با توجه به جامعه هدفی که دارد می‌تواند در راستای جذب حامی در کنار کمیته امداد قرار گیرد.

عسگریان اضافه کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و اورگان‌های نظامی در طرح ایران مهربان می‌توانند کمک‌های زیادی به ایتام و فرزندان محسنین داشته باشند‌.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت مادران شهدا برای ما درس بزرگی از ایستادگی است، گفت: امروز مادران شهدا به نیابت از فرزندان خود می‌توانند در این طرح حضور پیدا کنند و حامی ایتام و فرزندان محسنین باشند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها