معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد

استقرار راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور از استقرار راویان دفاع مقدس در همه یادمان‌های شهدا در استان خوزستان خبر داد و گفت: هم اکنون راویان در همه یادمان‌های شهدا مستقر شده‌اند و برای زائران سرزمین نور روایتگری می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 08March 2015

استقرار راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، منصور عیوضی، معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از استقرار راویان دفاع مقدس در کلیه یادمانهای شهدا در استان خوزستان خبر داد و گفت: هماکنون راویان در همه یادمانهای شهدا مستقر شدهاند و برای زائران سرزمین نور روایتگری میکنند.

وی با بیان این که راویان در همه یادمانهای شهدا در استان خوزستان و بخشی از ایلام مستقر هستند، بیان کرد: راویان دفاع مقدس متشکل از پیشکسوتان، فرماندهان، جانبازان و ایثارگران نیروهای مسلح، وزارت جهادکشاورزی و مؤسسه سیره شهدا با رمز مقدس محمدرسول الله(ص) در یادمانهای شهدا حضور یافتند و ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را بیان میکنند.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه به معرفی یادمان شهدایی که راویان در آنها استقرار دارند پرداخت و گفت: یادمانهای والفجر 8 در اروند، شلمچه، طلاییه، شرهانی و فتحالمبین در شوش دانیال از جمله آنها هستند. همچنین در یادمان هور که محل شهادت سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و دیگر فرماندهان این قرارگاه است نیز راویان دفاع مقدس حضور دارند و خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس را بیان میکنند.

عیوضی در ادامه عنوان کرد: راویان دفاع مقدس در یادمانهای شهدا در چزابه، فکه محل شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و همرزمان شهیدش مستقر هستند و به روایتگری ایثارگری شهدا میپردازند.

وی یادمان دهلاویه در سوسنگرد را یکی دیگر محلهای استقرار راویان دفاعمقدس معرفی کرد و افزود: این مکان محل شهادت سردار رشید اسلام شهید مصطفی چمران، فرمانده ستاد جنگهای نامنظم در 31 خرداد سال 1360 است.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: همچنین در یادمان شهدای هویزه که محل شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علمالهدی، فرمانده سپاه هویزه و یاران شهیدش در عملیات نصر است نیز راویان حضور دارند. در یادمان شهدا در کانال کمیل، یادمان شهدای شرق کارون محل دفن 9 شهید گمنام دفاع مقدس و یادمان ذوالفقاریه نیز راویان روایتگری میکنند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه.ف
|
-
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
0
خدا این راویان را خیر بدهد و عمرى طولانى عطا کند.به خصوص اقاى على اکبر عذرایى و اقاى سید مصطفى میرشجاع از مشهد.واقعا تشکر میکنم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار