بخشدار مرکزی خاش:

بسیج به عنوان بازوهای مستحکم اسلام و انقلاب آماده جانفشانی است

«عیدمحمد قلندرزهی» گفت: بسیج و سپاه به عنوان بازوهای مستحکم و یاوران اسلام و انقلاب بر پیکره دشمنان لرزه ایجاد کرده‌اند و برای استحکام اسلام و میهن آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۴۲۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ - 21November 2020

بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای میهن افتخار کسب کرده‌اند«عیدمحمد قلندرزهی» بخشدار مرکزی خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: بسیج و سپاه مقتدر به عنوان سربازان ولایت و پا در رکاب رهبری، حامیان اصلی اسلام و انقلاب به شمار می روند.

قلندرزهی عنوان کرد: بسیجیان دلاور در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس برای اسلام و میهن عزت و افتخار کسب کرده‌اند.

وی افزود: سپاه سرافراز و بسیجیان سلحشور با ویژگی پایمردی، شجاعت، برخورداری از روحیه مقاومت و ایثار با شایستگی توانسته‌اند، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند و وجود با برکت بسیجیان در سال‌های انقلاب اسلامی سبب شده که دشمنان استکباری و صهیونیستی در هراس باشند.

این مسئول ادامه داد: گرامی داشت هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تجلیل از مقام شامخ شهیدان و رزمندگانی هست که توانسته‌اند از حریم اسلام و مرزهای میهن شجاعانه صیانت کنند و حضور مقتدرانه و پیروزمندانه آنان در صحنه توانسته عزت و غرور ملی ایرانیان سربلند را در دنیا به نمایش بگذارد.

بخشدار مرکزی خاش بیان داشت: شجره طیبه بسیج با حضور همیشگی‌ و مستمر بسیجیان در صحنه پایدار و استوارتر از قبل بوده و نوعی امید و دلگرمی برای امت اسلامی و ملتهای مظلوم دنیا بوده که شجاعانه بتوانند در مقابل ظلم و ستم مستکبران بایستند و از حق و حقوق خود دفاع کنند.

قلندرزهی گفت: بسیج و سپاه به عنوان بازوهای مستحکم و یاوران اسلام و انقلاب بر پیکره دشمنان لرزه ایجاد کرده‌اند و مستکبران عالم به خوبی می‌دانند که بسیج و سپاه سرافراز با روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی و از خودگذشتگی با هرگونه زورگویی و تجاوز مخالفند و برای استحکام اسلام و میهن آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها