شهید «حسن جهانگیرزاده»:

راه ما، راه حسین(ع) است

شهید «حسن جهانگیرزاده» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: بعد از شهادت من زیاد گریه و ناله نکنید و اگر اشکی دارید به یاد حسین(ع) و اهل و عیال و یاران آن بزرگوار بریزید، چون راه ما همان راهی است که حسین(ع) رفته است.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ - 21November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «حسن جهانگیرزاده» در سال 1335 در تبریز به دنیا آمد. وی پس از حمله نیروهای رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از حضور در چندین عملیات، سرانجام در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه 1365 در منطقه فاو عراق به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

به درستی که جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند باز می‌کند آن در را مخصوص برای دوستان خود.

سلام به آقا امام زمان‌(عج) که همه یاران باوفایش در انتظارش هستند و سلام به رهبرم، رهبری چون حسین(ع) و سلام به شهیدان گلگون کفن و سلام به دلیران، دلیرانی که سال‌های سال منتظر پیروزی حق بر باطل و منتظر آزادی از یوغ ستمگرانند و سلام بر پیکارگران و جهادگران در راه الله.

پیکارگرانی که دل از تمام مادیات جهان برکنده و به معنویات بسته‌اند و سلام بر خدمتگزاران واقعی اسلام و مسلمین، خدمتگزارانی که شب و روز تمام زندگی‌شان را وقف خدمت به اسلام و مسلمین گذاشته‌اند.

سلام به خانواده‌های معظم شهدا، اسرا و معلولین و جانبازان و مجروحین، مادرم، خواهرانم، خانوده‌ام و خویشاوندانم! بعد از شهادت من زیاد گریه و ناله نکنید و اگر اشکی دارید به یاد حسین(ع) و اهل و عیال و یاران آن بزرگوار بریزید، چون راه ما همان راهی است که حسین(ع) رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها