تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام «جعفر آباد» بیله‌سوار

جلسه هیات امنای شهدای گمنام جعفر آباد بیله سوار مغان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 21November 2020

تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام «جعفر آباد» بیله سوار

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیات امنای شهدای گمنام جعفر آباد بیله سوار مغان صبح امروز در قالب جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله سوار برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در محل بخشداری جعفر آباد برگزار شد، «بایرام فیضی» بخشدار جعفر آباد بیله سوار مغان با اشاره به مقام والای شهدای گمنام اظهار داشت: مردم و مسئولان باید در قبال شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و ساخت حرم برای شهدای گمنام از وظایف مسئولین میزبان شهدای گمنام است.

فیضی افزود: نشر ارزش های دفاع مقدس از واجبات اصلی و از ضروریات جامعه امروز است تا نسل های بعدی از جان فشانی و ایثارگری شهدا و ایثارگران عبرت گرفته و در هر کاری آنان را الگوی خود قرار دهند.

بخشدار جعفر آباد از تصمیمات گرفته شده در جهت تکمیل حرم شهدای گمنام جعفر آباد سخن گفت و بر اتمام این طرح تا پایان سال جاری خبر داد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج  گفت: پیگیری‌های بخشدار جعفرآباد در خصوص تکمیل حرم شهدای گمنام این شهر قابل تقدیر است و کار ساخت حرم شهدای گمنام جعفرآباد پیشرفت خوبی داشته و برای اتمام و بهره برداری از آن، طبق آیین نامه احداث حرم شهدای گمنام، مسئولان بخش و شهرستان باید تلاش جهادی انجام دهند.

واحد افزود: شهرداری جعفرآباد باید بیش از گذشته در احداث حرم شهدای گمنام همت کند و همه اعضای هیئت امنا نیز شهرداری را کمک و از ظرفیت خیرین محلی نیز استفاده کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل بیان داشت: مسئولان جعفر آباد باید با نصب تابلوهای راهنما، مردم جعفر آباد و گردشگران را در مسیر حرم شهدای گمنام راهنمایی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار