بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ - 21November 2020

بسیج ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

«وَ اَعِدّا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّهٍ وَّ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللهِ وَعَدُوَّکُم»

چه زیبا واژه‌ای است «بسیج» که به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در جامعه اسلامی و انقلابی ایران جلوه اعلی پیدا کرد و در پنجم آذر ماه 1358 سرچشمه رودخانه خروشانی شد که هم زنده است و هم زاینده و هم فزایندگی دارد و با الهام از مکتب سرخ حسینی (ع) به عاملی پایدار برای حفظ امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

بسیج تفکری الهی است که ریشه در فرهنگ عاشورا و آرمان‌های پاک امام و شهدا داشته و توانسته از اول انقلاب تاکنون با عبور از گذرگاه‌های سخت و پرفتنه تاریخی و مقابله با استکبار جهانی سربلند و سرافراز، عزت و اقتدار را برای ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورد و الگویی روشن برای کشور‌های منطقه باشد.

امروز بسیجیان عزیز با روحیه انقلابی و ولایت‌پذیری در مسیر روشنگری و معرفت، با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین با رویکرد نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در عرصه‌های مختلف» گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) آماده‌تر از همیشه گام برداشته و در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدامات شایسته و مومنانه‌ای را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رسانده‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با تبریک چهل‌ویکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، یاد و خاطره شهدای جامعه بسیج را گرامی داشته و اعلام می‌دارد برای پیشبرد اهداف نظام و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تأسی به فرهنگ و تفکر ناب بسیج در چهلمین سالگرد دفاع مقدس پا در رکاب شهدا گذاشته و با الهام از مکتب سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» حرکت کرده و برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت پرچم‌داری نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار