فرمانده سپاه ناحیه شفت:

بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد

سرهنگ مسیب محمدجانی بسیج را تفکری برگرفته از تعالیم اسلامی دانست و گفت: بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد؛ تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور نیز عبور پیدا کرده و امروز به تکامل رسیده است.
کد خبر: ۴۲۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 21November 2020

بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مسیب محمدجانی» فرمانده سپاه ناحیه شفت امروز در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: حماسه آفرینی‌های بسیجیان همواره ماندگار و در همه عرصه‌ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه، ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده اند، تصریح کرد: بر همین اساس از نقش آفرینی بی بدیل بسیجیان در اولین روزهای شیوع کرونا تا به امروز می‌توان نام برد که جانانه در این مسیر خدمات رسانی کردند.

وی بسیج را تفکری برگرفته از تعالیم اسلامی دانست و متذکر شد: بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد که تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور نیز عبور پیدا کرده است و امروز به تکامل رسیده است.

سرهنگ محمدجانی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به اینکه به واسطه شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این هفته به شکلی جدید برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار بسیجیان با امام جمعه، یادواره شهدا، افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران، برگزاری ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمون در محله آسیب دیده، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، مسابقه ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری بخشی از این برنامه‌ها است.

وی به افتتاح پنج واحد مسکن محرومان در این ایام اشاره کرد و افزود: اهدای بسته‌های حمایتی نیز در همین ایام توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها