تمرینات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی نوار غزه

همزمان با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، سخنگوی ارتش این رژیم از آغاز تمرینات گسترده با مشارکت نیرو‌های نظامی و ذخیره در حومه نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 22November 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از آغاز تمرینات نظامی با هدف بهبود وضعیت آمادگی نظامیان این رژیم خبر داد؛ حال آنکه فرماندهی جنوبی این رژیم برگزاری این تمرینات را در راستای اجرای سناریوی تشدید حملات به نوار غزه دانست.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در این تمرینات نیرو‌های نظامی و ذخیره مشارکت دارند.

طبق گزارش شبکه المنار، در بیانیه ارتش آمده است که برای برگزاری این تمرینات از قبل برنامه‌ریزی شده بود و این تمرینات در راستای تمرینات سالانه مربوط به سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و از امروز یکشنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمادگی نیرو‌های تیپ غزه برای اجرای مأموریت‌های دفاعی با ابعاد گوناگون و تعامل با سناریو‌های مختلف را خواهد سنجید.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه رئیس ستاد مشترک ارتش در قرنطینه بسر می‌برد از طریق سیستم‌های ارتباطی نظامی بر این تمرینات و سنجش آمادگی نیرو‌ها نظارت خواهد کرد.

نیرو‌های تیپ غزه در این تمرینات تعامل با سناریو‌های مختلف را با همکاری شاخه‌های نظامی مختلف و دستگاه‌های امنیتی آموزش خواهند دید.

اجرای این تمرینات در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه در چند نوبت مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند.

انتهای پیام/ ۱۱۷

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار