فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در اصفهان

سردار میرحیدری از کشف یک تُن و ۱۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 22November 2020

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در اصفهانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه همه‌جانبه و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و ممانعت از آلوده کردن جامعه به دست این‌گونه افراد، عملیات یک‌روزه‌ای تحت عنوان «نصر ۸۴» در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس چند روز انجام اقدامات هوشمندانه و کار اطلاعاتی ویژه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل و رصد هوشمندانه به سه دستگاه خودروی سواری که از مرز‌های شرقی کشور به سمت استان‌های مرکزی کشور در حرکت بودند، مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند که در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد که حامل محموله‌ای از مواد افیونی هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در این عملیات یک تُن و ۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد که ۹۹۶ کیلوگرم آن تریاک و ۱۳ کیلوگرم آن نیز شیشه است.

سردار میرحیدری در ادامه از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: با هوشمندی و اقدام به‌موقع مأموران این افراد در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همزمان با اجرای این عملیات طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و پاک‌سازی نقاط آلوده استان نیز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شد که در این طرح نیز ۱۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۴۵ معتاد متجاهر دستگیر شدند و ۲۰ دستگاه خودروی متعلق به این افراد توقیف شد.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار