سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان‌باختن ۴۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ بهبودی بیش از ۶۰۳ هزار بیمار

لاری از شناسایی ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان‌باختن ۴۷۵ بیمار در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 22November 2020

جان‌باختن ۴۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ بهبودی بیش از ۶۰۳ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و دو هزار و ۱۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری ادامه داد: پنج هزار و ۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار