مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس هرمزگان:

فراخوان «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» منتشر شد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: فراخون «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ - 22November 2020

سمیه باستین مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: فراخون «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» با محوریت «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر در ادبیات پایداری ایران و جهان» منتشر شد.

وی افزود: محورهای این کنگره، منش و ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و مردمی شخصیت‌های تاثیرگذار، گونه‌شناسی و طبقه‌بندی شخصیت‌های تاثیرگذار (شخصیت‌های رهبری، شخصیت‌های سیاسی، شخصیت‌های نظامی، شخصیت‌های آزادگان، اسرا و جانبازان،شخصیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری، اصحاب رسانه و خبرنگاران)،شخصیت‌های تاثیرگذار ملی، منطقه‌ای و جهانی، شخصیت‌های گمنام (پدر، مادر، همسر و رزمندگان گمنامی که کارکردی موثر و ویژه داشته باشند)، زنان تاثیرگذار، مقایسه و تطبیق شخصیت‌های تاثیرگذار ایران و جهان و تدوین الگو و شیوه‌های تطابق زندگی مسئولان و معاصران با شخصیت‌های تاثیرگذار است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس هرمزگان بیان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را تا 13 دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به نشانی الکترونیکی adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 03432735398 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: بر اساس این فراخوان، مقالات پذیرفته شده هشتمین کنگره ادبیات پایداری 25 بهمن‌ماه 99 مشخص می‌شوند.

باستین در پایان عنوان کرد: نتایج نهایی مقالات برتر این کنگره که مورد تایید داوران نشریه علمی- پژوهشی ادبیات پایداری قرار بگیرند، در آن نشریه و سایر مقالات برتر در مجموعه مقالات کنگره چاپ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار