فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

بسیجی همان نیروی انقلابی است که وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است

سرهنگ «اسماعیل تاجیک» گفت: بسیجی همان نیروی انقلابی است که در طی 40 سال رعب و وحشت زاید الوصفی در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده که حتی فکر تصدی و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی از ذهن آنان خارج نموده است.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 22November 2020

بسیجی همان نیروی انقلابی است که وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «اسماعیل تاجیک» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان به مناسبت هفته بسیج پیام  تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 چه زیبا واژه‌ای است بسیج که به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی و انقلابی ایران جلوه اعلی پیدا کرد.

 در ۵ آذر ماه ۱۳۵۸ سرچشمه رودخانه خروشانی شد که هم زنده است و هم زاینده و هم فزایندگی دارد و با الهام از مکتب سرخ حسینی (ع) به عاملی پایدار برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

بسیجی همان نیروی انقلابی است که در طی چهل سال رعب و وحشت زاید الوصفی در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده که حتی فکر تصدی و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی از ذهن آنان خارج نموده است.

نیروی بسیج چشمه سار آفرینش سبک مدیریت جهادی است که با ظرفیت‌های علمی و عملی فوق العاده ای که دارد میتواند کشتی انقلاب اسلامی را با اجرای گام دوم آن که با اندیشه تمدن ساز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تدوین و طراحی شده است و چشم انداز آرمانی برساند.

امروز در گفتمان مردمی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی وظیفه همگان است که برای ترویج تفکر بسیجی بویژه در نسل‌های متمادی انقلاب اسلامی، از همه سرمایه‌های ملی بهره برداری نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور، هفته بسیج را که متعلق به همه مردم ایران است به همه لشکریان مخلص خدا به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثار گران و بسیجیان عزیز شهرستان کنگان تبریک عرض نموده و برای همه کسانیکه ملقب به واژه گرانسگ بسیجی هستند در ادای تکالیف خود آرزوی توفیق روز افزون الهی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها