جانشین فرمانده ناجا در دیدار با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

امروز تعامل و هم افزایی مطلوبی بین نیرو‌های مسلح وجود دارد

سردار رضایی گفت: امروز تعامل و هم افزایی مطلوبی بین نیرو‌های مسلح در سراسر کشور وجود دارد که این تعامل به دلیل وجود پربرکت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و هدایت‌های داهیانه و حکیمانه ایشان است.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ - 22November 2020

امروز تعامل و هم افزایی مطلوبی بین نیرو‌های مسلح وجود داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در دیدار با امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی از زحمات فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله تعامل ناجا و نیروی پدافند هوایی ارتش خصوصا در مباحثی مانند مرز بیش از پیش خواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه عنوان کرد: امروز تعامل و هم افزایی مطلوبی بین نیرو‌های مسلح در سراسر کشور وجود دارد که این تعامل به دلیل وجود پربرکت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و هدایت‌های داهیانه و حکیمانه ایشان است از سویی افزایش تعامل بین نیرو‌های مسلح سبب دلگرمی مردم و نیز ارتقاء امنیت شده است.

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی از آمادگی نیروی پدافند هوایی ارتش برای هرگونه همکاری با ناجا خبر داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار