نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

ماموریت ذاتی بسیج، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ «جواد نیک‌بین» گفت: یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج در طی ۴۱ سال گذشته خدمت‌رسانی بوده است و تمام مأموریت‎های ذاتی بسیج و سپاه در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی تعریف می‎شود.
کد خبر: ۴۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ - 23November 2020

حجت‌الاسلام‌ «جواد نیک‌بین» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن، ماموریت ذاتی بسیج و سپاه را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: امروز تفکر بسیجی در بلندای جهان خود را نشر داده و منشأ بیداری اسلامی و تحولات عظیم در منطقه شده ‎است.

وی افزود: جوانان منطقه به‎مدد تفکر بسیجی در برابر قدرت‎های پوشالی جهان استکبار می‌ایستند و در برابر آنان سر خم نمی‎کنند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‎آباد در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و تبریک یوم الله 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز بسیج مقتدرانه در دفاع از کشور نقش‎آفرینی می‎کند و موفقیت خود را مرهون «در کنار مردم ‎بودن» می‎داند و حق هم همین است؛ زیرا بسیج از زمان تاسیس تاکنون قدمی از ارزش‎های ناب اسلامی عقب ننشسته و همواره پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج در طی ۴۱ سال گذشته خدمت‌رسانی بوده است و تمام مأموریت‎های ذاتی بسیج و سپاه در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی تعریف می‎شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: طرح مسجد سنگر سلامت از جمله طرح‎های جهادی سپاه و بسیج درحال اجرا است و به‎زودی در تمامی شهرستان‎های استان خراسان رضوی عملیاتی می‎شود و با حضور پزشکان در مساجد و ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم منطقه، به فضل خدا شاهد بهبود سرانه سلامت در مردم این نواحی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها