شهید «ایوب هیهاتی آذر»:

در راه اسلام تا آخرین قطره خونم جانفشانی می‌کنم

شهید «ایوب هیهاتی آذر» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: آری در راه عقیده‌ام، اسلام و آورنده‌اش حضرت پیامبر و ادامه دهندگانش که امامان‌مان هستند تا آخرین قطره خونم جانفشانی می‌کنم.
کد خبر: ۴۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 23November 2020

در راه اسلام تا آخرین قطره خونم جانفشانی می‌کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «ایوب هیهاتی آذر» در سال 1346 در تبریز متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی رهسپار جبهه‌های حق علیه بطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 20 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

در سالیان دراز از روزگاران قدیم از آفرینش تا قیامت همگان آمده‌اند و رفته‌اند و می‌آیند و می‌روند در این جهان بزرگ همگان مدتی زندگی می‌کنند و مدتی دیگر نیستند همه از بین رفته‌اند و هیچ اثری باقی نمانده است.

از آشنا و شهید ناگمنام ولی هرکس یادی از خود باقی می‌گذارد و شخصیتی شاید تاریخ بنویسد و یا شاید نشناسند ولی در این مدت زندگی فقط نوشته‌ای برای خود جمع می‌کنند برای روز محشر، خسته‌ام از این دنیا از این زندگی که به ادامه آن استمرار می‌دهیم.

دوست دارم آزاد گردم و از این زندان تن فرار کنم چون امتحان می‌دهم، امتحانی که سخت است و گذشتن از هفت خوانش مشکل است، تنها کلماتی که می‌توانم بگویم این است که خواسته‌ام همیشه به آن عمل کنم و آن فرموده امام‌حسین(ع) است که می‌فرماید زندگی عقیده است و جهاد در راه عقیده.

من ارزش انسانیت را در این کلمه می‌یابم و چون به آن قیمت می‌دهم در راهش آن‌قدر تلاش می‌کنم تا جانم نیز فدای آن گردد. آری در راه عقیده‌ام، اسلام و آورنده‌اش حضرت پیامبر و ادامه دهندگانش که امامان‌مان هستند تا آخرین قطره خونم جانفشانی می‌کنم.

من این راه را شناخته‌ام، در وجودم درک کرده‌ام و شیفته شده‌ام و دست برنمی‌دارم از آن‌چه که مرا به سوی انسانیت و رستگاری دعوت و راهنمایی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار