فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نمادی از اقتدار مردم ما است

سردار «علیرضا تنگسیری» با اشاره به نقش سردار شهید «نادر مهدوی» در مبارزه با استکبار جهانی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نمادی از اقتدار مردم ما است.
کد خبر: ۴۲۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 23November 2020

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نمادی از اقتدار مردم ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران امروز در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تاکنون و هفته بسیج با بیان اینکه باید به تفکر بسیجی تبریک گفت اظهار داشت: بسیجیان با تفکر بسیجی آگاهانه دفاع می کنند.

وی استان بوشهر را استانی دارالحماسه خواند و گفت: افتخاری که ما امروز داریم به برکت شهدا است که رفتند و دفاع کردند.

تنگسیری با تاکید بر اینکه آزادی امروز ما متعلق به شهدا است خاطرنشان کرد: ما در مقابل 2021 شهید استان بوشهر سر خم می‌آوریم.

‌فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران ضمن بیان اینکه همه نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم که در استان دارالحماسه‌‌ای هستیم که در کل کشور بی‌بدیع است افزود: در کشور هیچ استانی را سراغ نداریم  که در سه جبهه استعمار، استکبار و نوکر استکبار یعنی رژیم بعث شهید داده باشد.

وی با بیان اینکه سه دهه از دفاع مقدس تمام شده به رشادت‌های شهدای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، بسیج، سپاه و مردم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در جبهه مقابله با انگلیسی‌ها «رئیسعلی دلواری» و دلیران تنگستان و دشتستان مردانه ایستادند.

تنگسیری با تاکید بر اینکه باید بر روی این سرزمین بیشتر کار شود ابراز داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر باید زودتر از این تاریخ احداث می شده است.

فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا کار بزرگی کردند و ما بعد شهدا باید ببینیم چه کرده‌ایم گفت: تا زنده هستیم دست به دست هم دهیم و برای شهدا کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر متعلق به همه مردم و فرهنگ استان بوشهر است.

تنگسیری با اشاره به نقش شرکت نفت در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: شرکت نفت در جزیره خارگ و سکوهای نفتی ایثار کردند.

فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر انقلاب بسیار بر روی شهید رئیسعلی دلواری تاکید دارند خاطرنشان کرد: حماسه ما در مقابل استکبار جهانی باید روایت شود.

وی بهترین بستر جهت نشر ارزش های این مرزو بوم را مراکز فرهنگی دفاع مقدس دانست و گفت: همه باید برای احداث این مرکز فرهنگی تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

تنگسیری یا اشاره به اینکه اگر می خواهیم فرزندانمان در آینده به ما افتخار کنند باید این رشادت‌های دلاورمردان این خطه را ببیند بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل دنیای ظلم با دستان خالی ایستادند و کشور را حفظ کردند.

فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران با اشاره به نقش سردار شهید «نادر مهدوی» در مبارزه با استکبار جهانی متذکر شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نمادی از اقتدار مردم ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار