مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

همه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی داشته باشند

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» فعالیت فرهنگی در بستر رسانه و افکار عمومی را ضروری دانست و گفت: همه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا شاهد تاثیر‌گذاری عمیق این فعالیت‌ها در جامعه باشیم.
کد خبر: ۴۲۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 23November 2020

همه فعالیت های حوزه دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی داشته باشند

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز، به اهمیت پرداخت فرهنگی در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند که «کار فرهنگی همان است که من حاضرم جانم را فدایش کنم» تکلیف ما در انجام امورات فرهنگی محرز و مشخص است.

وی افزود: دنیای امروز روی تاثیر امور رسانه ای، تبلیغاتی و فرهنگی می چرخد و در این کارزار سخت ولی در بستر نرم افزاری، کسی موفق و پیروز است که بتواند تولید محتوای بیشتر و بهتری داشته باشد.

مسروری گفت: مخاطب شناسی مهمترین اصل انجام امورات فرهنگی است و کسی در این عرصه می تواند بهترین خروجی را داشته باشد که بتواند به شناخت بیشتری از جامعه هدف که عموما نسل جوان هستند، برسد.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: در همین راستا تصمیم گرفتیم که هر هفته نسبت به تولید و انتشار محتوای فرهنگی به خصوص در حوزه شهدا و امور روحانیت اقدام کنیم.

وی اهمیت این فعالیت فرهنگی در بستر رسانه و افکار عمومی را ضروری دانست و تاکید کرد: همه فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا شاهد تاثیر‌گذاری عمیق این فعالیت‌ها در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها