مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بزرگترین چالش نهادهای ارزشی متولی فرهنگ در خوزستان جزیره‌ای عمل کردن است

سردار «عباس یوسفی» گفت: چالش بزرگ فرهنگی استان خوزستان، جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگ است که باعث می‌شود مخاطب یا جامعه نتوانند به شکل متحد و منسجم شاهد خروجی مطلوبی از بسیاری برنامه‌ها در این حوزه باشند.
کد خبر: ۴۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 23November 2020

جزیره ای عمل کردن، بزرگترین چالش نهادهای ارزشی متولی فرهنگ در خوزستان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم اندیشی فرهنگی امروز در سالن جلسات شهید جهان‌آرای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور حجت‌الاسلام  «سیدعلی جزایری» معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به تشریح فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: دغدغه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس باید به کمترین حد ممکن برسد.

وی افزود: چالش بزرگ فرهنگی استان خوزستان، جزیره ای عمل کردن نهادها و دستگاه های متولی فرهنگ است که باعث می‌شود مخاطب یا جامعه نتوانند به شکل متحد و منسجم شاهد خروجی مطلوبی از بسیاری برنامه ها  در این حوزه باشند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام جزایری ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و مشارکت فرهنگی، ادبی و هنری بیشتر و بهتر در حوزه دفاع مقدس گفت: برای تقویت امور فرهنگی نیاز است که در یک بستر مشترک برای انجام برنامه ها حرکت کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز افزود: در گام اول آمادگی داریم که محتوای اولویت دار مد نظر و مشترک را به صورت مشارکتی به انجام برسانیم و در گام دوم نیز باید برای مناسبت‌های پیش رو برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل بیاوریم.

در پایان این جلسه هم اندیشی نیز کارشناسان هر دو نهاد بر همکاری بیشتر و بهتر در راستای انجام امور فرهنگی، ادبی، هنری و تبلیغاتی حوزه دفاع مقدس در کلانشهر اهواز تاکید کردند و خواستار تشکیل جلسات مشترک بیشتری در این حوزه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار