معاون بنیاد شهید هرمزگان خبر داد؛

برگزاری کارگاه مشاوره ویژه ایثارگران در هرمزگان

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: کارگاه آموزشی مشاوره ایثارگران هرمزگانی در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر این استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 23November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «غلامرضا باقرزاده» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح آگاهی و  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایثارگران، کارگاه آموزشی مشاوره گروهی با سرفصل‌های مهارت ارتباط مؤثر، آموزش پیش از ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر هرمزگان برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی عنوان کرد: با توجه به گرمای شدید این استان، معمولا کارگاه های مشاوره‌ ای که به صورت گروهی است در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

باقرزاده با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا، تأکید کرد: بنیاد شهید در راستای محافظت از کانون خانواده ایثارگران، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌‌کند تا با ارتقا سطح آگاهی والدین از بروز خطرات احتمالی و آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه مسئولان این نهاد در شرایط کنونی، ابتدا حفظ سلامت جامعه شاهد و ایثارگر است، به‌همین دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جلسات مشاوره‌های گروهی حائز اهمیت است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه کلاس‌ها و مشاوره‌های گروهی، پنجشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شوند، گفت: با توجه به اعلام محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، جلسات بعدی بر اساس نیاز سنجی‌های متقاضیان، به‌صورت حضوری یا مجازی  برگزار شود.

‌استان ‌هرمزگان بیش از یک هزار و 500 شهید، 2 هزار و 861 جانباز و 341 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار