رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان:

اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار خواهد شد

«محمدعلی ستیزه» با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار خواهد شد گفت: این طرح به صورت مجازی برای ۱۰ هزار دانش آموز گیلانی طراحی شده است.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 23November 2020

اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدعلی ستیزه» رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به علت برگزاری اردوی راهیان نور مجازی اظهار داشت: امسال براساس ابلاغ ستاد مرکزی راهیان نور کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور با هماهنگی های انجام شده، اردوهای راهیان نور به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این طرح به صورت مجازی برای 10 هزار دانش آموز گیلانی طراحی شده است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد متذکر شد: رهبر انقلاب اسلامی در جایی دیگر می فرمایند «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می شدم» و این سخنان نشان از اهمیت رویکرد فضای مجازی دارد.

ستیزه با بیان اینکه فاصله مسافتی استان گیلان تا یادمان‌های دفاع مقدس که 7 استان کشور میزبانی راهیان نور کشور را دارند بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با حضور روایتگران در گلزارهای تعیین شده در خصوص ترویج سبک و سیره شهدا، معرفی گلزارهای شهدا و روایت حماسه های هشت سال دفاع مقدس روایتگری خواهد شد.

این مسئول افزود: 6 نقطه از گلزارهای شهدا که از پایگاه های فرهنگی اجتماعی استان هستند برای بحث اردوهای راهیان نور مجازی انتخاب شده اند که شامل گلزار شهدای رشت، آستانه اشرفیه، لنگرود، لاهیجان، انزلی و ماسال است.

رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این طرح از 6 آذر و براساس برنامه زمانبدی در استان گیلان اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: برگزاری مسابقه از روایت های روایتگران برای دانش آموزان هم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به دغدغه های تربیتی آموزش مجازی گفت: راهیان نور مجازی یکی از ظرفیت های مهم در تولید محتوای متناسب با مسایل تربیتی و پرورشی در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار