طی پیام‌هایی جداگانه؛

فرماندهان ارتش هفته بسیج را تبریک گفتند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی آجا با صدور پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته بسیج را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 23November 2020

معاون هماهنگ‌کننده ارتش و فرماندهان نیروهای چهارگانه آجا هفته بسیج را تبریک گفتندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی آجا با صدور پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته بسیج را تبریک گفتند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی همه جانبه آن پیر فرزانه بود، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.

بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین»، مزین گشته است به همه بسیجیان سرافراز و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم؛ ان‌شاءالله

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب الله سیاری»

«برادر ارجمند سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

تفکر بسیجی یادگار پر برکت حضرت امام خمینی (ره) با الهام از مکتب فکری امامین انقلاب اسلامی و در راستای تسریع حرکت پر شتاب نظام اسلامی به سمت قله‌های عظمت و اقتدار می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی همچون ۴۰ سال گذشته، پرچم‌داری کند.

اینک در ابتدای گام دوم انقلاب، شجره طیبه و درخت پرثمر بسیج بعنوان بهترین و مطلوب‌ترین خیزش اجتماعی یک ملت پیوند دهنده نسل‌های مختلف ایران اسلامی است.

بعد از حماسه سازی‌های دفاع مقدس، امروزه تفکر ناب بسیجی در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی و هر کجا که ملت بزرگ ایران احساس نیاز به همراهی داشته اند، حضوری مقتدر و جهادی داشته است.

یقیناً تفکر بسیجی بعنوان یکی از با ارزش‌ترین ارثیه‌های مکتب پرنور حضرت امام خمینی (ره) برای مستضعفین و آزادگان در سراسر جهان است، مکتبی فراتر از مرز‌ها و حاکم بر دل‌ها که باید روز به روز تقویت شده و به تمام سطوح مدیریتی، اجرایی و فکری کشور تسری یابد.

اینجانب با تبریک هفته بسیج به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند و عموم ملت شریف ایران از حماسه آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج از دوران دفاع مقدس تا امروز بعنوان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین نوک پیکان مقابله با استکبار جهانی، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری»

«برادر گرامی سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی
ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

بسیج نور چشم و میوه دل انقلاب و ملت ایران و ثمره شیرین انقلاب اسلامی و پشتوانه پیشرفت کشور است. بسیج عرصه تلاش مرد و زن، کوچک و بزرگ، پیر و جوان و تمام نیروهاست و همه و همه در این عرصه پر خیر و برکت حاضرند و به آرمان‌های کشور و ملت مسلمان و شرافتمند ایران اسلامی می‌اندیشند. هفته بسیج یادآور تدبیر داهیانه و دوراندیشانه امام راحل (ره) است که ثمره آن همواره جاری و ساری است. بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است و به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است. می‌توان از قرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد.

اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از رزمندگان پدافند هوایی که خود از بسیجیان بی سنگر هستند، فرارسیدن هفته بسیج را به حضرتعالی و تمامی بسیجیان خدمتگزار در جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و تداوم توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر عجل الله و تحت رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد»

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نگاه دوراندیش امام سفرکرده امت مبتنی بر اعتقاد مومنانه به نقش آحاد ملت در رساندن بیرق انقلاب به سرمنزل مقصود و سپردن آن به منجی موعود، منجر به شکل گرفتن مکتب بسیج و نهادینه شدن اندیشه بسیجی در ایران اسلامی شد که هر روز بر قوام و ریشه گیری منجر به دوام آن افزوده می‌شود.

کارنامه درخشان این مکتب و تفکر گره گشا که به امضای سرخ شهادت «فهمیده»های این سرزمین غیرت خیز ماندگار و تضمین شده است، سرشار از حماسه‌های بی بدیل مقاومت و مجاهدت مومنانه در همه عرصه‌ها و سرمشق مجاهدت گروه‌های مردمی در جبهه مبارزه با استعمار نوپدید بویژه جبهه خبیث تکفیری طی سال‌های اخیر بوده است.

بسیج خلعتی از شرافت است که ملاک ملبس بودن به آن، سن و عرصه خدمت نیست، بلکه شرط مفتخر شدن به این عنوان مقدس، عبور از سیم خاردار نفس است. سند روشن این ادعا در نیروی خوشنام هوایی ارتش چراغ نامیرا و ستاره درخشانی همچون خلبان شهید عباس بابایی است.

در هفته گرامیداشت بسیج، خالصانه‌ترین درود‌های خویش و همکاران سخت کوشم را به روان ملکوتی شهدای بسیجی عرصه دفاع مقدس تقدیم نموده و ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس این شجره طیبه، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون آن جناب در مسیر بسط تفکر بسیجی و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل رضوان الله تعالی علیه در سایه هدایت‌های نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

«برادر ارجمند سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.

فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در بیانات شیوای خود پیرامون نیروی الهی بسیج و فرهنگ بسیجی، با زیباترین و معنادارترین تعابیر می‌فرمایند:
بسیج، جمع فداکاری از مردمند، براى مردم؛ تشکیل یک مجموعه‌ای در حرکت عظیم یک ملت مجاهد. حضور در دفاع، حضور در علم، حضور در هنر، حضور در سازندگی، حضور در سیاست، در فرهنگ، در کمک به مستضعفان، در کمک به درماندگان، در تولید، در فناوری، در پیشبرد مسائل گوناگون کشور، در ورزش، در درخشش‌های بین‌المللى، در هر کار خیر؛ این حرکت بسیج است؛ فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه‌ی معرفت‌ها و روش‌ها و منش‌هائی که می‌تواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین‌کننده‌ی حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند.. بسیج یک امر منطقی و فکری و ریشه‌دار و عمیق است و کسانی که در کار این حقیقت بزرگ شرکت دارند؛ همه آحاد ملتند، هر کسی که بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند. بسیجی بودن، مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است.

شورانگیزترین مدرسه عشق، عرفان، خلوص، ایثار و شهادت‌طلبی در بسیج خلاصه می‌شود که شاگردانش حماسه‌آفرینان مکتب حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین (ع)، پیشگامان عرصه رشد و توسعه و ذخیره ارزشمند امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ضمن گرامی‌داشت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، از خداوند سبحان توفیق ادای دین خون مطهّر شهیدان و آرزوی سرافرازی بیشتر بسیج و نیرو‌های مسلح در مسیر اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی و ادامه راه شهیدان را تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مد‌ظله‌العالی) برای همه خدمتگزاران بسیجی مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار