افتتاح طرح آب‌رسانی روستای محروم خلخال

همزمان با هفته بسیج طرح آب‌رسانی به روستای محروم «خداقلی قشلاق» خلخال افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ - 23November 2020

افتتاح طرح آب‌رسانی روستای محروم خلخال

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، همزمان با هفته بسیج و در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم طرح آب‌رسانی به روستای محروم خداقلی قشلاق از توابع بخش مرکزی خلخال با حضور امام جمعه خلخال، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال و جمعی از مدیران شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ پاسدار«جهانبخش عطایی» فرمانده سپاه خلخال در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: برای آب‌رسانی به روستای خداقلی قشلاق که دارای یک منبع کهنه، ناسالم و غیربهداشتی بود، بیش از ۸۶ میلیون تومان از اعتبارات بسیج سازندگی شهرستان هزینه شده و با ساخت دو منبع آب و اتصال خط لوله به منابع آب و نیز احداث خط انتقال آب به روستا، آب شرب بهداشتی و سالم در اختیار اهالی قرار گرفت.

وی افزود: در طول هفته بسیج بیش از ۲۲ طرح عمرانی و آبادانی در روستاها افتتاح خواهد شد.

عطایی به بازدید از جاده و رودخانه روستا اشاره و بیان کرد: یکی از نیازهای اصلی اهالی روستا خصوصا در فصل سیلاب و طغیان رودخانه، ساخت پل و بهسازی جاده است که ضمن اطلاع‌رسانی به مسؤولان امر، برای حل این مشکلات نیز تلاش خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام «کریم اسدی» امام جمعه خلخال نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند بسیج و سپاه در روستاها اظهار داشت: آب‌رسانی و تهیه آب برای زندگی انسان‌ها در هر مناطق از سفارشات و تاکیدات  ائمه اطهار (ع) است و امروز با پای کار آمدن بسیج، مشکل اصلی اهالی این روستا حل شد که جای قدردانی دارد.

اسدی گفت: در هر زمان و هر مکانی که نیاز به حضور بسیج بود، این نیروی خستگی‌ناپذیر در عرصه حاضر شده و با انجام کارهای موفق، رضایتمندی مردم را جلب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار