افتتاح دفتر کانون بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)

دفتر کانون بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور سردار غلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ - 23November 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دفتر کانون بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) با حضور سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه و «مجتبی زارعی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افتتاح شد.

سردار غلامی در مراسم افتتاح این دفتر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اندیشه بسیج که با تفکر حضرت امام (ره) پایه گذاری شد و با تدابیر، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای به اوج رشد و شکوفایی خود رسیده است، یکی از پله‌های رشد و ترقی نظام و از ابواب نقش آفرینی ملت ایران در تحقق اهداف نظام است. در مقاطع گذشته شاهد دستاورد‌های مهمی از بسیج بوده ایم و امروزه هرچه در مسیر حرکت انقلاب بیشتر حرکت می‌کنیم، بیشتر به ضرورت تقویت تفکر بسیجی پی می‌بریم. یکی از این عرصه‌های کارآمد عرصه بسیج اساتید است که در دفاع از نظام و انقلاب، در مقابله با تهاجم دشمنان، به تفکر و فرهنگ مردم ما ایستادگی کرده است.

در ادامه، زارعی مسئول بسیج اساتید کشور گفت: مهم‌ترین ویژگی بسیج مردم نهاد بودن آن است، همه مردم مومن و انقلابی وظیفه دارند در طوفان‌ها و حوادث مختلف از انقلاب اسلامی دفاع کنند. وظیفه اساتید بسیجی نیز حل مشکلات جامعه است. اساتید دانشگاه‌ها باید محور ماموریتشان حل مشکلات اقلیمی و ملی کشور و چاره اندیشی در حل مشکلات مختلف باشد.

وی افزود: یکی از مجموعه‌هایی که باید در مقابله با خطرات فکری – فرهنگی دشمنان هوشیار باشد، بسیج اساتید و نخبگان است. اساتید انقلابی با در دست داشتن چراغ علم و دانایی و ارتباط موثر با جوانان دانشجو، مهم‌ترین وظیفه بصیرت بخشی در جامعه را بر عهده دارند. اهتمام به بسیج اساتید در دانشگاه‌ها اهتمام به مقابله با تهاجمات فکری و فرهنگی این ملت است و لحظه‌ای از این ظرفیت نخبه جامعه نباید غافل شد.

در پایان با حکم رئیس بسیج اساتید کشور، کاظم بصیرتی بعنوان مسئول دفتر کانون بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) منصوب شد.

انتهای پیام/

پربیننده ها
آخرین اخبار