نخست‌وزیر یمن:

متجاوزان فرودگاه‌های خود را به روی صهیونیست‌ها گشوده اند

«عبدالعزیز بن حبتور» گفت: کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن، فرودگاه‌های ما را بسته اند و فرودگاه‌های خود را به روی رژیم صهیونیستی باز کرده‌اند و به عادی‌سازی روابط با آن روی آورده‌اند.
کد خبر: ۴۲۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 23November 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر یمن اظهار داشت: کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن، فرودگاه‌های ما را بسته اند و فرودگاه‌های خود را به روی رژیم صهیونیستی باز کرده اند و به عادی سازی روابط با آن روی آورده اند.

وی بیان کرد: ایستادگی و پیروزی‌های ملت یمن همچنان مانعی در روند عادی سازی ذلت باری است که اعراب به سوی آن هروله می‌کنند.

بن حبتور گفت: اداره اطلاع رسانی و تبلیغات جنگ یمن با افتخار، بزرگترین موسسات رسانه‌ای در دنیا و توان مالی و رسانه‌ای ائتلاف تحت سرکردگی سعودی‌ها علیه یمن را به چالش کشیده است.

وی تاکید کرد: ایستادگی پزشکان و مراکز بهداشتی در حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نقش به سزایی ایفا می‌کند و عامل مهمی در پیروزی در نبرد سرنوشت ساز محسوب می‌شود.

نخست وزیر یمن گفت: به یاری خدا، کرونا را پشت سر گذاشیتم. از تلاش‌های کادر پزشی که تسلیم وسوسه‌های دشمن نشدند و به وظیفه انسانی و پزشکی خود در قبال ملت یمن، عمل کردند، تشکر می‌کنم. دولت با تمام توان در راستای ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان در سایه محاصره و جنگ ادامه می‌دهد.

این در حالی است که ساعتی قبل هم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن بیان کرد: سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، ماهیت و حقیقت جنگ علیه یمن و اینکه جنگی آمریکایی-صهیونیستی است، را نمایان می‌سازد. هدف از این سفر مقدمه عادی سازی کامل روابط میان طرفین پس از استقبال سعودی‌ها از گام‌های عادی سای با رژیم صهیونیستی از سوی کشور‌های منطقه است. کشور‌های متجاوز به یمن و محاصره کننده ملت آن به سوی علنی کردن طرح صهیونیستی حرکت می‌کنند.

عبدالسلام افزود: کشور‌های سازشکار، امکانات مادی و نظامی خود را در جنگ علیه ملت یمن گذاشته‌اند تا ماهیت و واقعیت جنگ علیه یمن و اینکه جنگی آمریکایی-صهیونیستی است، آشکار شود.

سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: آل سعود برخی کشور‌ها را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشویق کردند تا گام‌های آن‌ها مقبول جلوه داده شود، اما تلاش‌هایشان برای راضی کردن ملت‌های منطقه مبنی بر اینکه آن‌ها حامی مقدسات امت اسلامی هستند را فراموش کرده‌اند. به جای اینکه مکه مکرمه به عنوان قبله مسلمانان و مدینه منوره بیانگر و حامی امت اسلامی در دفاع از آرمان‌های اسلامی باشد، کسانی بر این مقدسات حکم می‌رانند که محور و خاستگاه توطئه‌ها ضد اسلام و مسلمانان شده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها