مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مطرح کرد؛

آمادگی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران

علی عاشوی گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این آمادگی را دارد که به جانبازان و ایثارگران خدمات ارائه دهد.
کد خبر: ۴۲۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴ - 24November 2020

آمادگی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران«علی عاشوری» مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تاکنون خدماتی به ایثارگران و جانبازان نداشتیم، اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا پس از هماهنگی و برگزاری جلسات با بنیاد شهید و امور ایثارگران به این عزیزان که حق به گردن همه ما دارند، خدمات ارائه دهیم.

وی درباره ارائه وام‌های کرونایی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد گفت: سقف اعتبارات ما برای پرداخت به نیازمندان و مددجویان ۳۰ میلیون تومان است که طبق ضوابط بانک مرکزی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه گروهی داریم به نام وجوه اداره شده، افزود: در این گروه سازمان، نهاد و یا خیّری منابعی را در صندوق سپرده‌گذاری می‌کند و ما از این منبع تسهیلات پرداخت می‌کنیم؛ در این گروه سقف قائل نمی‌شویم و تا ۱۵۰ میلیون با نظر سپرده‌گذار وام پرداخت می‌کنیم.

عاشوری خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه کرونا ۲۳۷ میلیارد تومان در قالب ۲۳ هزار و ۳۴۵ فقره در سرفصل کارگشایی و ودیعه مسکن برای خانواده بهزیستی، کمیته امداد و خانواده زندانیان نیازمند وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها