معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال 25 اسفند بازگشایی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: طبق وعده‌های داده شده قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در موعد مقرر یعنی بیست و پنجم اسفند ماه جاری بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ - 08March 2015

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال 25 اسفند بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با ایجاد راه فرعی در قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مشکلات تردد اهالی بخش کجور نوشهر بزودی برطرف خواهد شد.

نبیان در حاشیه بازدید از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال افزود: در نظر نگرفتن راه فرعی با هدف تردد آسان مسافران و اهالی کجور در این قطعه از آزاد راه توسط پیمانکار از مشکلاتی بود که نارضایتی مسافران و اهالی این بخش تاریخی و گردشگرپذیر را به همراه داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: برای حل این مشکل با مدیرعامل شرکت توسعه زیرساختها و حمل ونقل جادهای کشور و نیز پیمانکار مربوطه مذاکره و قرار شد جهت ساخت مسیر ارتباطی فرعی یک بازبینی دوباره در این قسمت از آزاد راه انجام گیرد.

وی افزود: طبق وعدههای داده شده قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در موعد مقرر یعنی بیست و پنجم اسفند ماه جاری بازگشایی خواهد شد.

علی نورزاد مدیرعامل شرکت توسعه زیرساختها و حمل و نقل جادهای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال بازدید کرد.

خاطرنشان میسازد قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به علت رانش های پیوسته از پنجم ماه دی سال جاری با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز آن بسته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها