فرمانده سپاه سربیشه:

ختم قرآن مجازی به نیابت از شهدا در سربیشه اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه از اجرای ختم قرآن به صورت مجازی به نام شهدا در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با هدف ارج نهادن به مجاهدت و ایثار شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ - 25November 2020

ختم قرآن مجازی به نیابت از شهدا در سربیشه اجرا می‌شودسرهنگ پاسدار «حمید ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» از روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز و تا ششم آذر ادامه دارد.

وی به تشریح نامگذاری روزهای هفته بسیج اشاره و بیان داشت: «بسیج معنویت و سلامت»، «بسیج فرزند مسجد خادم مردم»، «بسیج مطالبه‌گر و عدالت‌خواه»، «بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «بسیج ولایی انقلابی و تمدن‌ساز»، «بسیج نیروی مقاومت ملت ایران» و «بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری» شعارهای این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با اعلام اینکه همزمان با هفته بسیج در مجموع 168 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تربیتی است که برای جامعه هدف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

ابراهیمی مطرح کرد: دیدار با ائمه جمعه، توزیع بسته‌های بهداشتی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، توزیع بسته‌های فرهنگی، رژه موتوری و خودرویی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در قالب طرح «آبروی محله و افتخار کوچه‌ها» به عنوان عمده برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری است

وی از اجرای ختم قرآن به صورت مجازی به نام شهدا در شهرستان سربیشه خبر داد و عنوان کرد: این ویژه برنامه با هدف ارج نهادن به مجاهدت و ایثار شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه پخش کلیپ‌های مجاهدین گمنام در فضای مجازی، معرفی شهدای هر بخش از طریق فضای مجازی، تجدید بیعت با شهدا، برگزاری اردوهای جهادی، کمک به ساخت و تکمیل مسکن محرومین، مسابقات ورزشی و تجلیل از بسیجیان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد.

ابراهیمی به برگزاری رزمایش «کمک مؤمنانه» اشاره کرد و افزود: پس از تأکید رهبر انقلاب بر رزمایش مؤمنانه موج وسیعی از لبیک به این رزمایش در سراسر و به تبع آن در شهرستان سربیشه شکل گرفت و کمک‌های خوبی در راستای این رزمایش انجام شد.

وی از آغاز گام سوم رزمایش مؤمنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش از ششم آذر آغاز می‌شود و در راستای این رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های فرهنگی با موضوع «من یک بسیجی‌ام» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار