مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

لزوم استمرار حمایت‌های شوای شهر گرگان در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: حمایت و مشارکت جدی شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان در تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 24November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، طی جلسه ای با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، روز پنجم آذر و روز ملی گرگان و همچنین هفته فرهنگی گرگان، از تلاش و همدلی های صورت گرفته در راستای اجرای برنامه های ماندگار در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان و شهر گرگان قدردانی کرد و خواستار استمرار حمایت و مشارکت جدی شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان در تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شد.

 وی اظهار داشت: ما انتظار داریم این مشارکت و حمایت ها در سال های آینده نیز استمرار یابد.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان از طریق موزه دفاع مقدس صورت می پذیرد

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز ماموریت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت دانستند و گفتند: انتقال این فرهنگ و ارزش ها به آیندگان از طریق موزه دفاع مقدس صورت می پذیرد و ان‌شاءالله با همت فراگیر مدیران ذیربط، هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری این مرکز باشیم.

 در پایان مقرر گردید در بودجه سال‌های آینده (سال۱۴۰۰ و بعد از آن) شهردار گرگان اعتباری را برای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس پیش بینی کند.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان از طریق موزه دفاع مقدس صورت می پذیرد

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان از طریق موزه دفاع مقدس صورت می پذیرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار