رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدا همزمان با هفته بسیج در خراسان‌‌جنوبی افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز تا پایان هفته بسیج ۳۷۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در قالب طرح 40 هزار پروژه عمرانی بسیج با اعتبار 17 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 24November 2020

370 پروژه محرومیت‌زدا همزمان با هفته بسیج در خراسان‌‌جنوبی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در مراسم افتتاح پروژه قنات و خانه محروم در روستای نارگندل شهرستان قاینات، اظهار داشت: از آغاز تا پایان هفته بسیج 370 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در قالب طرح 40 هزار پروژه عمرانی بسیج با اعتبار 17 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: بخش زیادی از اعتبارات مورد نیاز از طریق خیران و کمک محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی تأمین شده و با مشارکت مردم کار اجرایی انجام شده و در این بازه زمانی مراسم افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان ارتباط تعاملی که در  استانداری و ستاد پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج است از ابتدای سال گذشته تاکنون 920 پروژه در قالب طرح  40 هزار پروژه محرومیت‌زدا را شروع کردیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در زمینه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه بود که از سال 97 در کشور آغاز شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون بالغ بر 42 میلیارد تومان برای اجرا این پروژه‌ها هزینه شده است، مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بخش زیادی از این پروژه‌ها تکمیل و بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه‌ها نیز طی برنامه‌های متعدد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج سه طرح محرومیت‌زدا شامل قنات و یک باب منزل روستایی در روستای نارگندل قاینات و قنات روستای کاریزنو شهرستان خوسف به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار