پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی درگذشت آیت‌الله «جعفری»

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 24November 2020

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی درگذشت آیت‌الله جعفریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بیت مکرم و معزز حضرت آیت الله سید یحیی جعفری (رحمةالله علیه)

سلام علیکم

ارتحال عالم پارسا و فقیه پرهیزگار حضرت آیت‌الله حاج شیخ سید یحیی جعفری (رحمةالله علیه) نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

فقدان این انسان وارسته که از پیشکسوتان جهاد و مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی بود به حق ثلمه‌ای است که به مصداق حدیث شریف «اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ» هیچ چیز جای آن را پر نخواهد کرد.

آن مجاهد خستگی‌ناپذیر منشأ برکات و خدمات فراوانی در سراسر استان کرمان بود؛ از تلاش برای رفع مشکلات مادی و معنوی مردم شریف استان لحظه‌ای فروگذار نکرد و همواره در ناملایمات و حوادث چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن در کنار مظلومین و یاور مستضعفان و همدرد با آنان بود.

فقدان این روحانی خدوم ضایعه بزرگی برای مردم همیشه در صحنه و جامعه روحانیت محترم استان است.

اینجانب از عمق جان عروج ملکوتی این بنده مخلص خداوند را ابتدا به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید به‌ویژه مردم متدین انقلابی و شهیدپرور استان و بیت مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید همجواری با اولیاءالله و درجات معنوی را از درگاه ذات اقدس ربوبی مسئلت نموده و صبر جمیل و اجر جزیل را برای همه بازماندگان و همراهان داغدار آرزو می‌نمایم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها