فرمانده نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

تجهیز نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی ارتش به تسلیحات آفندی

امیر حیدری گفت: در رزمایش «ذوالفقار ۹۹» برای نخستین بار نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی ارتش را آفندی و مجهز به تسلیحات کردیم تا قدرت مانور و پاسخگویی در عرصه رزم زمینی را داشته باشند.
کد خبر: ۴۲۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ - 25November 2020

رزمایش «ذوالفقار ۹۹»امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به نقش نیروی زمینی در رزمایش «ذوالفقار ۹۹» اظهار داشت: در این رزمایش نیروی زمینی تک به ساحل دشمن را در سناریوی خود داشت و توانست در این رابطه به موفقیت‌ها و اهداف مورد نظر دست یابد.

وی افزود: برای نخستین بار نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی را در این رزمایش آفندی و مجهز به تسلیحات کردیم که قدرت مانور و پاسخگویی در عرصه رزم زمینی را داشته باشند.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه رزمایش «ذوالفقار ۹۹» در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی موفق به کسب توفیقات ارزنده‌ای شد و بازتاب خوبی در عرصه بین المللی داشت، گفت: در بخشی از این رزمایش، نفربرهای تجهیزشده نزاجا طی اجرای عملیات آبی خاکی با پیمایش مسافتی در آب به مواضع دشمن فرضی رسیده و سواحل را با قدرت آفندیِ ایجاد شده به تصرف درآوردند.

امیر حیدری با اشاره به آمادگی نیروی زمینی در مقابله با تهدیدات منطقه، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره تحولات منطقه را رصد کرده و متناسب با منازعات و تهدیدات پیش رو ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار