مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

تحقق تفکرات ایثارگران بسیجی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بی‌تردید گسترش و تحقق تفکرات ایثارگران بسیجی در جامعه، باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 24November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، عطا ناوکی در همایش سراسری پیروان ولایت «بسیجیان ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران» که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است که در وصف جایگاه مقدس این واژه مهم سخن‌ها بگوییم و با آگاهی و تلاش بیشتر، فرهنگ غنی بسیج را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج پس از شکل‌گیری و انسجام، بار زیادی را از روی دوش کشور برداشت، افزود: بسیجیان مخلص، متعهد، متخصص، خلاق، دلسوز و صادق با ایثار بی‌وقفه خود خدمات بی‌نظیری را در راستای رشد و تعالی کشور انجام داده‌اند و از همان ابتدا در شکل‍‌‌گیری و تثبیت نظام و خنثی کردن توطئه‌های بیگانگان نقش کلیدی و حائز اهمیتی داشته‌اند.

وی کارنامه شهدای بسیجی استان هرمزگان را در دوران دفاع‌مقدس ممتاز دانست و تصریح کرد: این عزیزان افرادی ولایت‌مدار و معتقد بودند که با خدا معامله کردند و ایثار بی‌ادعای آنان، در ذهن ملت شریف ایران به یادگار ماند.

ناوکی با بیان اینکه اهداف، روش و منش شهدا باید بدون تحرف و به دست انسان‌های لایقی به تصویر کشیده شود، گفت: بی‌تردید گسترش و تحقق تفکرات ایثارگران بسیجی در جامعه، باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار