انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه قدس و سازمان بهزیستی در گیلان

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به امضا رسید.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 24November 2020

تفاهم‌نامه همکاری میان سپاه قدس و سازمان بهزیستی در گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، ظهر امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی با هدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به امضا رسید.

سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: نگاه اداری به ساختار بسیج اشتباه است؛ زیرا بسیج متشکل از عموم مردم ایران بوده و همواره آماده کمک به کاهش مشکلات مردم است.‌

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود چندین خانواده چندمعلولی در استان گیلان، تصریح کرد: سازمان بهزیستی می‌تواند روی تمام ظرفیت‌های بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی حساب کند.

وی با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری با اجرای اسناد غربی مانند سند ۲۰۳۰ در کشور خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اجرای این سند جز ضرر چیزی برای کشور ندارد و ما نیز آن‌ها را چیزی جز کاغذپاره نمی‌دانیم.

سردار عبدالله پور با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به تمام ارکان کشور است، افزود: بسیج آماده است تا تمام ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات کشور در اختیار عموم سازمان‌ها و ادارات قرار دهد.

«حسین نحوی‌نژاد» مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان نیز در این مراسم، با بیان اینکه بسیج ساختاری ویژه در جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بسیج نتیجه نگاه متفاوت امام راحل (ره) بود که نمونه آن در هیچ کشوری نیست.‌

مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان با اشاره به ظرفیت بسیج در رفع مشکلات کشور تصریح کرد: استان گیلان متأسفانه از آسیب‌های اجتماعی متعددی رنج می‌برد که بسیج می‌تواند در زمینه مقابله با آن‌ها اثرگذار باشد.

نحوی‌نژاد متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلفی در کشور متولی پیگیری آسیب‌های اجتماعی هستند، اما متأسفانه در این زمینه اقدامی نمی‌کنند و ما امیدواریم با همکاری بسیج بتوانیم گامی مؤثر در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار