پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج؛

فرهنگ حق‌طلبانه بسیج مرزهای اعتقادی را درنوردیده است

حجت‌الاسلام علوی در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: فرهنگ حق‌طلبانه بسیج مرزهای اعتقادی را درنوردیده و به الگویی بی‌بدلیل برای آزادی‌خواهان در سایر بلاد اسلامی مبدل شده است.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ - 24November 2020

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج مستضعفین پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بسیج مستضعفین که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله علیه) تأسیس گردید، از همان آغاز، منشأ خیر و برکات بی‌شماری برای اسلام و ملت قهرمان و همیشه در صحنه بوده است.

این یادگار گران‌سنگ، تحت امر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خار چشم دشمنان اسلام بوده و در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر و الحاد و ایضاً در رشد و بالندگی کشور عزیزمان، همچنان خوش می‌درخشد و یقیناً تا همیشه‌ی تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

آری؛ هفته پربرکت بسیج یادآور دلاورمردی‌های ازخودگذشتگانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، رتبه ممتاز مقام ایثار و شهادت را کسب نموده و همچنان در ستیغ قله رفیع کرامت ایستاده‌اند.

امروز فرهنگ حق‌طلبانه بسیج، مرزهای اعتقادی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی‌بدلیل برای آزادی‌خواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل گشته که چون دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیست‌صفت و مرتجعین زبون منطقه، پیروزمندانه ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌نمایند.

اینجانب ضمن ابلاغ پیام سپاس و قدردانی سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد بهمراه جامعه اطلاعاتی کشور، فرا رسیدن هفته افتخارآفرین بسیج را به محضر مقام معظّم رهبری (حفظه‌الله)، بسیجیان دلاور و ملّت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و سلامتی و سرافرازی روزافزون این عابدان دلاور و شب‌زنده‌دار را از پیشگاه خداوند حفیظ آرزومندم.

سید محمود علوی
وزیر اطلاعات

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها