امام جمعه شهرستان قدس:

کار بسیج تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین جوکار گفت: اساس کار بسیج، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ - 24November 2020

کار بسیج تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در جلسه هم اندیشی سرمربیان و دست اندرکاران طرح صالحین، اظهار داشت: طرح صالحین شامل تمامیت بسیج، همه اهداف بسیج، رسالت های بزرگ، خوبی ها، ارزش‌ها، مأموریت‌ها، راهکارها، نظارت‌ها، مراقبت ها، محاسبه ها، مهارت افزایی و بصیرت افزایی می‌شود.

وی افزود: طرح صالحین برنامه های مختلفی در ابعاد معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی دارد و راه‌حل زندگی مطلوب ایرانی اسلامی را نشان می دهد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه اساس کار بسیج، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و تمدن اسلامی است بیان کرد: فرماندهان حوزه های بسیج نگاه ویژه تر و تعامل بیشتری در حوزه تعلیم و تربیت داشته باشند و مسئول تعلیم و تربیت را در کنار خود ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار خاطر نشان کرد: سرگروه ها را از قشر طلبه انتخاب کنید و نقش حوزه علمیه، بسیج طلاب و مجمع طلاب انقلابی را پررنگ کنید. طلبه در حوزه علمیه تحصیل می‌کند تا در بسیج و با تفکر بسیجی خدمت کند.

وی در ادامه به چند موضوع در این حوزه جهت تقویت طرح صالحین اشاره کرد که موارد ذیل را شامل می شود.

ایجاد شبکه فراگیر و منسجم صالحین شهرستان، ارتباط مستمر اعضای شبکه و مسئولین طرح صالحین با یکدیگر، تبادل نظر، گروه های صالحین با یکدیگر، آموزش و توانمند سازی ،تولید محتوای واحد، تشکیل گروه های جهادی با استفاده از ظرفیت صالحین، استفاده از ظرفیت فضای مجازی.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار یادآور شد: هر چقدر ما با جامعه در ارتباط باشیم در حل مشکلات جامعه موثر بوده و به همین مقدار می توانیم از نفوذ دشمن در بخش های مختلف جلوگیری نماییم.

وی در پایان تصریح کرد: شبکه صالحین امروز باید در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و اصلاح تغذیه در خانواده ها فعالیت کند و از این طریق از شیوع بیماری کرونا جلوگیری و با آن مقابله کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار