فرمانده سپاه کوهدشت:

بسیج نیرویی همیشه در صحنه و شکست ناپذیر است

سرهنگ کرم کونانی گفت: بسیج نیروی کارآمد و همیشه درصحنه‌ای است که در برابر دشمن، تسلیم‌ناپذیر، مستحکم و شکست‌ناپذیر است.
کد خبر: ۴۲۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ - 24November 2020

بسیج نیرویی همیشه در صحنه و شکست ناپذیر استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  امروز در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان آئین «تجلیل از مدافعان سلامت» کوهدشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کامل برگزار شد.

سرهنگ کرم کونانی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نیروی کارآمد و همیشه درصحنه‌ای است که در برابر دشمن، تسلیم‌ناپذیر، مستحکم و شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: بسیجیان کوهدشت در ایام وقوع سیل ۹۸ شهرستان اولین کسانی بودند که در کنار مردم حضور یافته و به لایروبی و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده پرداختند.

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: برپایی ایستگاه سنجش سلامت، همکاری در طرح ملی غربالگری، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم برای محرومین و … ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام کرونا انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای آموزش همگانی مردم برای مقابله و پیگیری از بیماری کرونا، تصریح کرد: از ابتدای ویروس کرونا تابه‌حال تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم‌التحریر و ۲۳ هزار پرس غذای گرم در بین مردم نیازمند توزیع‌شده است.

کونانی با اشاره به اسکان ۱۲ خانواده بی‌سرپناه با کمک خیرین، گفت: افتتاح یک باب منزل مسکونی، توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، اجرای پویش سلیمانی‌ها در قالب هر پایگاه یک خدمت، برپایی میز خدمت جهادی و … ازجمله برنامه‌های هفته بسیج امسال بوده است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اهداء ۲۷ کمک جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت اظهار کرد: در راستای آزادسازی دو نفر از زندانیان جرائم غیرعمد پیگیری‌های لازم صورت گرفته است و به‌زودی با پرداخت بدهکاری‌شان، آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار