فرمانده انتظامی دیلم:

بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی مایه اقتدار بوده است

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور بوده است.
کد خبر: ۴۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ - 24November 2020

سیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی مایه اقتدار بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «رضا اسماعیلی» فرمانده انتظامی شهرستان دیلم طی پیامی هفته بسیج را به بسیحیان سلحشور شهرستان دیلم تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرمانده انتظامیشهرستان دیلم به این شرح است:

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد. (امام خمینی ره)

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه بیان داشت: اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین، مزین گشته است به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه شهرستان دیلم و بویژه برادر عزیزم جناب سرهنگ مرادی فرمانده محترم بسیج شهرستان دیلم تبریک عرض نموده  امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی و روحیه جهادی بر همه مشکلات کشور فائق آییم. ان شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار