معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

آئین رونمایی از سرود «اُم وهب» برگزار می‌شود

محسن مرادی گفت: به مناسبت هفته بسیج از سرود «اُم وهب»، با موضوع مادران و همسران شهدا رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 24November 2020

آئین رونمایی از سرود «اُم وهب» برگزار می‌شود

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: مادران و زنان این مرز و بوم در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان دلیر ایستادگی کردند و به جهانیان ثابت کردند که در راه آرمان و عقیده خویش، از احساسات و وابستگی‌های خود چشم پوشی می‌کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بانوان ایران زمین با الگو گرفتن از پیام رسان واقعه کربلا حضرت زینب (س) حماسه‌های فراموش ناشدنی آفریدند و در فعالیت‌های فراوانی همچون امدادگری و خدمت کردن در ستادهای پشتیبانی شرکت داشتند.

مرادی در ادامه از رونمایی از سرود «اُم وهب» خبر داد و تصریح کرد: از این سرود که با موضوع همسران و مادران شهدا به همت معاونت هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، تولید شده است،  روز پنج شنبه ششم آذر ماه و به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه شاعر سرود ام وهب، «مختار شهرخ» هستند، ادامه داد: این سرود با آهنگ سازی «مزدک مطاعی» و اجرای گروه سرود «نغمه‌های افلاکی زاگرس» تولید شده است و مدیرهنری و سرپرست گروه «طاهر مرادی» می‌باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار