سرلشکر سلامی:

گزینه نظامی علیه ایران از دستور کار دشمن خارج شده است/ بسیجیان مروّجان سعادت جامعه هستند

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند، ناامید و مأیوس و جنگ نظامی از گزینه‌هایش خارج شده است.
کد خبر: ۴۲۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 25November 2020

گزینه نظامی علیه ایران از دستور کار دشمن خارج شده است/ بسیجیان مروّجان سعادت جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین رونمایی از طرح‌های خدمات‌رسانی بسیج اظهار داشت: خدمت ما به مردم، بدون منت و رسم و مرام بسیجی‌ها شرف، جوانمردی، غیرت و ایثار جمال بسیج است.

وی افزود: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست. هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن شوکت الهی دارند، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

سردار سلامی ادامه داد: آن‌ها از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج ماست. دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند، ناامید و مأیوس است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و این‌ها واقعیت است. دشمن، روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

وی افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: قرار گرفتن در این طریق درخشان و نورانی بر بسیجیان مبارک باد.

در این مراسم سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا و سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها