سردار حق طلب خبر داد:

برگزاری اولین کنگره رزمندگان و پیشمرگان شهید کُرد

سال آینده در سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کنگره رزمندگان و پیشمرگان شهید کُرد به صورت مشترک به مرکزیت سنندج برای اولین بار برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ - 08March 2015

برگزاری اولین کنگره رزمندگان و پیشمرگان شهید کُرد

سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به اینکه جدول برگزاری کنگره های شهدای استانی و ملی بسیج تا سال ۱۴۰۰ تدوین شده، گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته به جهت تأثیرگزاری یاد و نام شهدا استان ها هر ۱۰ سال یک بار باید کنگره های ملی را برگزار کنند تا مردم همواره با روحیه اخلاق و افکار و نیز سیره شهدا آشنا شوند زیرا آشنایی با افکار و روش شهدا روحیه سلحشوری را نزد جوانان کشورمان افزایش می دهد.

وی افزود: اوایل سال آینده کنگره ملی شهدای هنرمند و در بخش استانی نیز کنگره شهدای استان سمنان و گیلان را خواهیم داشت علاوه بر این سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هم کنگره رزمندگان و پیشمرگان شهید کُرد به صورت مشترک به مرکزیت سنندج را برای اولین بار برگزار می کنند و طی مدت برگزاری کنگره در سه استان مورد اشاره برنامه های متعدد فرهنگی هنری اجرا خواهد شد.

سردار حق طلب ادامه داد: در سال آینده تعداد هفت کنگره ملی شهدای قشری و استانی را در سطح کشور برگزار می کنیم که چهار کنگره آن استانی است و کنگره قشرهای دانش آموزی و هنرمند را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار