سردار «اوصانلو»:

سپاه پاسداران در دفاع از وطن هیچگاه پا عقب نخواهد کشید

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ما با همه توان در راه دفاع از کشور و جلوگیری از به هدف نشستن توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم و هیچگاه پا عقب نخواهیم کشید.
کد خبر: ۴۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 25November 2020

سپاه در دفاع از وطن هیچگاه پا عقب نخواهد کشید

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «محمد‌تقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) امروز در آیین اهدای کمک‌های مومنانه و جهیزیه به نوعروسان در آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: ما با همه توان در راه دفاع از کشور و جلوگیری از به هدف نشستن توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم و هیچ گاه پا عقب نخواهیم کشید.

وی اضافه کرد: اهدای کمک‌های مومنانه به تعداد ۳۰ هزار بسته در آذربایجان‌غربی و  و اهدای جهیزیه به میزان ۳۰۰ سری به نوعروسان در ۲ استان کردستان و آذربایجان‌ غربی گامی در راستای کمک به قشر آسیب دیده در ایام شیوع ویروس کروناست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در ایام کرونا در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند، افزود: یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه تاکنون به نوعروسان اهدا شده که این روند همچنان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای مردم ایجاد شده، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این مشکلات رفع شود و بسیج و سپاه در این راستا در کنار مردم بوده و خواهند بود.

اوصانلو با اشاره به اینکه تاثیرگذاری بسیج در تمامی عرصه‌ها آشکار است، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته بسیج امسال رویکردی متفاوت به خود گرفته اما بسیجیان امروز نیز میدان را خالی نکرده‌اند و در عرصه تلاش و خدمات رسانی در صدد کمک به مردم آسیب دیده از کرونا هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است، متذکر شد: تقش بسیج در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ کشوری هم اکنون هویداست و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها