فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی و جهاد علمی نقش‌آفرینی می‌کنند

سردار «شهسواری» گفت: بسیجیان انقلابی کشورمان هر روز در یک صحنه ایفای نقش می‌کنند، یک روز در عرصه سازندگی و جهاد علمی حاضر هستند، روز دیگر به میدان مبارزه با بیماری و فقر می‌شتابند.
کد خبر: ۴۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ - 25November 2020

بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی و جهاد علمی نقش‌آفرینی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در آیین اهدای 200 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم و اهدا 300 هزار بسته معیشتی به آسیب‌دیدگان از کرونا، ضمن اینکه فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج مستضعفین از بدو شکل گیری تاکنون همواره کنار مردم بوده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه مردم خیر و نیکوکار استان به منویات رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند، ادامه داد: روحیه نوع‌دوستی ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه قابل ستایش است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی بسیج را یکی از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به واسطه روحیه دوراندیشی عمیقی که داشتند تاسیس چنین مجموعه ارزشی و انقلابی را ضروری می‌دانستند و نسبت به بنیانگذاری آن دستور دادند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بسیج این مدرسه عشق تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی رو به جلو گام برمی‌دارد، گفت: بسیجیان انقلابی کشورمان هر روز در یک صحنه ایفای نقش می‌کنند، یک روز در عرصه سازندگی و جهاد علمی حاضر هستند، روز دیگر به میدان مبارزه با بیماری و فقر می‌شتابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار