برگزاری همایش قلم در اردبیل

همایش قلم به مناسبت هفته بسیج با موضوع واکاوی تأثیر ادبیات پایداری و مقاومت بر شعر شاعران معاصر اردبیل در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ - 25November 2020

برگزاری همایش قلم به مناسبت هفته بسیج در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز به مناسبت هفته بسیج همایش قلم با موضوع واکاوی تأثیر ادبیات پایداری و مقاومت بر شعر شاعران معاصر اردبیل با رعایت موازین بهداشتی در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج، شاعران استان اردبیل را هنرمندانی ولایی دانست و گفت: هنر شعر توانسته در نشر ارزش های دفاع مقدس نقش مؤثری ایفا کند و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان آماده است مجموعه اشعار دفاع مقدس شاعران استان را چاپ و منتشر کند.

واحد متذکر شد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل با برگزاری جلسات متعدد شعر خوانی و نقد و بررسی آثار شاعران جوان و نیز با سابقه، در راستای ارتقای سطح کیفی شعر مقاومت و ایثار در استان اردبیل گام بر می دارد.

در این جلسه که با مجری‌گری «سید سعید اطهر نیاری» از شاعران و نویسندگان دفاع مقدس استان اردبیل و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل پخش می‌شد، «روزبه صمدی نیر» و «شهاب الدین وطن دوست» به بیان تأثیر ادبیات پایداری و مقاومت بر شعر شاعران معاصران اردبیل و شاعران «اسکندر نجفی سوها»‌، «صابر قره داغلو» و «پری قدیمی» به قرائت شعر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار