دیدار هیئت رئیسه منطقه یکم نداجا با خانواده شهید «غلامعباس عفیفه»

همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش، هیئت رئیسه منطقه یکم امامت نداجا، با خانواده شهید گمنام مهناوی یکم «غلامعباس عفیفه» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۲۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 26November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن ۷ آذر سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهیدان، هیئت رئیسه منطقه یکم امامت نداجا با حضور در منزل شهید گمنام مهناوی یکم «غلامعباس عفیفه» از شهدای ناوشکن پیروز سهند با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس ستاد و هماهنگ کننده منطقه یکم امامت در دیدار با خانواده معلم شهید گمنام «غلامعباس عفیفه» با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

ناخدا یکم عرشه و ستاد رضا شیبانی، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

وی عنوان کرد: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین کند.

ناخدا یکم عرشه با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگزاری را در وجود انسان ها دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

شهید گمنام والامقام مهناوی یکم غلامعباس عفیفه، در سال ۱۳۶۳ و در سن هجده سالگی به استخدام نیروی دریایی در آمد و با کسب تخصص در رسته  راه و عملیات به ناوشکن «سهند» پیوست.

وی در لبیک گویی به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، در روز ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ بر روی عرشه ناوشکن سهند به مصاف دشمن رفت و با اهدای خون مقدسش، عزت و غرور را به آب‌های مقدس سرزمینش هدیه داد و خلیج نیلگون تا ابد فارس، آرامگاه ابدی وی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار