سخن عشق/ 1

خون ما باعث باز شدن راه كربلا خواهد شد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «علي آقازاده» آمده است: افتخار كنيد كه من هم يک نوكري شدم براي امام حسين، خون ما باعث باز شدن راه كربلا خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ - 26November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «علي آقازاده» در تبریز به دنیا آمد. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصيت‌نامه شهيد:

ان الذين آمنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله به اموالهم و احسبهم عند الله اعظم درجه فاولئک هم الفائزون

باعرض سلام به پدر و مادر و خواهران و برادران عزيزم ، اين وصيت نامه من است كه براي شما مي‌نويسم. از تمام خانواده‌ام مي‌خواهم مرا حلال كنند و به مردن من در راه خدا خوشحال شوند.

مي‌دانيد طبق آيه فوق الذكر كساني كه در راه خدا هجرت و جهاد مي‌كنند از رستگاران مي‌باشند و هميشه زنده‌اند و من راه خودم را انتخاب كردم و اين راه را هميشه دوست مي‌دارم و انشاءالله در اين راه پيروز مي‌شوم.

پدر و مادر و خواهران و برادرانم مرا حلال كنيد و از همسايگان و دوستان و آشنايان بخواهيد كه مرا حلال كنند. از تمام شما و از ملت ايران مي‌خواهم كه بعد از نماز حتما دعا كرده و بگویند خدايا تو را به جان مهدي تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.

پدر عزيزم از شما مي‌خواهم كه بچه‌ها را به مدرسه بگذاريد درس بخوانند و حتما قرآن را ياد بگيرند و بخوانند. از شما هم مي‌خواهم كه هر هفته به نماز جمعه برويد، پدر عزيزم من وصيت مي‌كنم كه بعد از مردن من، نماز مرا امام جمعه محبوب مرند بخواند و جنازه مرا در باغ رضوان دفن كنيد.

اما سخنی چند با گروهک‌ها:

اي كسانيكه دست از حزب الله كشيده‌ايد و به حزب شيطان متصل شده‌ايد بدانيد كه اگر به راه راست بياييد و به حزب الله ملحق شويد آخرت نداريد آخرت شما آتش است.

بياييد از حزب شيطان دست برداريد و به حزب الله ملحق شويد واي كساني كه بي‌تفاوت هستيد اگر مي‌خواهيد آخرت شما خوش باشد بياييد در حزب‌الله قرار بگيريد.

در آخر پدر عزيزم از شما مي‌خواهم كه براي مردن من گريه نكنيد مخصوصا مادر عزيزم از تو مي‌خواهم كه در قبر من و سر جنازه من گريه نكني من لياقت شهادت نداشتم. شما افتخار كنيد كه من هم يک نوكري شدم براي امام حسين، خون ما باعث باز شدن راه كربلا خواهد شد.

با تشكر از پدر عزيزم بعد از مردن من فقط يک دست لباس براي يادگاري برداريد بقيه را به فقرا بدهيد. من كتاب زياد دارم يك نهج البلاغه و يك قرآن و كتاب‌هاي ديگري كه آن كتاب‌ها را در اختيار بچه‌ها بگذاريد بخوانند و مطالعه كنند. در آخر برادران و خواهران حزب‌الهي مي‌خواهم كه نگذارند گروهک‌ها در تشييع جنازه من شركت كنند.

در آخر پدر و مادر و خواهران و برادرانم از شما مي‌خواهم كه گريه نكنيد. شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

شما را به خداي بزرگ مي‌سپارم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها