فرمانده سپاه سردشت:

۲۸ واحد مسکن مددجویی با همت بسیج سازندگی در سردشت ساخته می‌شود

فرمانده سپاه سردشت گفت: با تلاش و همت سپاه این شهرستان و بسیج سازندگی، ۲۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دو فاز ۱۴ واحدی در حال احداث است که از این تعداد ۱۴ واحد تکمیل و امروز به آنها واگذار شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 26November 2020

۲۸ واحد مسکن مددجویی با همت بسیج سازندگی در سردشت ساخته می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ غلامحسین محمدی، فرمانده سپاه سردشت، امروز در حاشیه تحویل این واحدها به مددجویان این نهادها که با حضور فرماندار و شماری از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش و همت سپاه این شهرستان و بسیج سازندگی، ۲۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد دردو  فاز ۱۴ واحدی در حال احداث است که از این تعداد ۱۴ واحد تکمیل و امروز به آنها واگذار شد.

وی افزود: همچنین مقرر شده است که ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساخته شود که از این تعداد نیز یک واحد تکمیل و به همین مناسبت تحویل داده شد.

فرمانده سپاه سردشت گفت: هر واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ۵۰ متر مربع ساخته شده و برای ساخت هر واحد مسکونی نیز، ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) هزینه شده است.

سرهنگ محمدی اصل اضافه کرد: ۹ واحد مسکن مددجویان بهزیستی نیز با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند که تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی نیز در ۵۰ متر مربع و برای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) هزینه خواهد شد و امتیاز برق، آب و گاز این واحدها به صورت رایگان دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها