نماینده ویژه شهردار اهواز خبر داد؛

نامگذاری تعدادی از خیابان‌های کلانشهر اهواز به نام بانوان شهید دفاع مقدس

نیره شهریسوند گفت: نامگذاری تعدادی از خیابان‌های کلانشهر اهواز به نام بانوان شهید دفاع مقدس در دستور کار ماست و در این زمینه نیز برخی مکاتبات لازم انجام شده است.
کد خبر: ۴۲۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ - 26November 2020

نامگذاری تعدادی از خیابان‌های کلانشهر اهواز به نام بانوان شهید دفاع مقدس

«نیره شهریسوند» نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از نام‌گذاری خیابان‌های اهواز به نام شهدای زن دوران دفاع مقدس خبر داد.

وی با اشاره به مظلومیت جامعه زن رزمنده در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این آب و خاک و این ملت شهیدپرور همواره قدردان زحمات خالصانه و بی‌دریغ مادران و خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران بوده و هستند و این ماییم که باید بیش از پیش به نقش ارزنده و بی بدیل بانوان خوزستانی در زمان جنگ بپردازیم و یادشان را گرامی بداریم.

شهریسوند افزود: نامگذاری تعدادی از خیابان‌های کلانشهر اهواز به نام بانوان شهید دفاع مقدس در دستور کار ماست و در این زمینه نیز برخی مکاتبات لازم انجام شده است.

نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان با بیان اینکه به زودی در مدت زمان کوتاهی این نام‌گذاری توسط شهرداری اجرا می‌شود، گفت: بانوان همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و پیروزی افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس با مقاومت، مشارکت و شهادت‌شان نقش ماندگاری از خویش به جا گذاشتند.

وی تصریح کرد: اسامی تمامی بانوان شهیدی که برای این منظور انتخاب شده‌اند، از مجاهدان و شهیدان شاخص اهواز هستند.

شهریسوند در پایان گفت: مقرر شده در این زمینه الگوسازی برای دیگر شهرداری‌های استان نیز صورت گیرد تا با هدف معرفی ایثارگری و ثبت یاد و خاطره آنان یادشان همواره جاودانه بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار