تبریک به‌مناسبت سالروز حماسه‌سازی غیورمردان نیروی دریایی ارتش

فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با صدور پیامی،7 آذر روز سالروز حماسه سازی غیورمردان نیروی دریایی ارتش در عملیات مروارید را به همه دریادلان ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 27November 2020

تبریک فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «مهدی شعبان‌زاده» فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجای شهرستان «رشت» صبح امروز با صدور پیامی، 7 آذر روز سالروز حماسه سازی غیورمردان نیروی دریایی ارتش در عملیات مروارید را به همه دریادلان ایران اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حماسه 7 آذر نقطه عطفی در تاریخ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که دریادلان نیروی دریایی ارتش، با قلبی آکنده از ایمان و اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت، درسی تاریخی به دشمنان اسلام و میهن عزیزمان داده و قدرت دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات نمودند.

امروزه جایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از منظر کارآمدی، توان و قدرت در عرصه‌های مختلف نظامی با گذشته قابل قیاس نیست و ارتقاء آمادگی رزمی و کارآیی نیروها و پیشرفت روزافزون تجهیزات و تسلیحات سبب گشته تا قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته ارتقاء یافته و نقش راهبردی این نیرو جلوه ای دیگر یابد.

جای تردید نیست که حماسه آفرینان نیروی دریایی ارتش با توأم ساختن اخلاص و ایمان در تبعیت از رهنمودها و فرامین فرمانده معظم کل قوا، همچون گذشته مدافع اسلام و حافظ امنیت و آسایش امت اسلامی ایران خواهد بود و اجازه نخواهند داد تا دشمنان هیچ فرصتی برای تضعیف امنیت و اقتدار ایران یابند.

دریادلان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با ایمان به شعار «راه ما راه حسین است» ادامه دهنده راه شهادت طلبی، آزادگی، ایثار شهیدان کربلا و حماسه سازان 7 آذر است و تا انتها با جان خویش قسم در صیانت از انقلاب اسلامی ایران خورده اند.

در انتها ضمن تبریک حماسه 7 آذر به مسئولان و آحاد مردم گیلان، برای همه همرزمانم در جای جای میهن اسلامی و تمامی دریادلان که دور از وطن و در آب‌های بین المللی مشغول صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران هستند آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و ضمن آرزوی سربلندی و اقتدار میهن عزیزمان بالندگی و توفیقات بیشتر نیروی دریایی ارتش را در سایه عنایات حضرت ولی عصر و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا از درگاه خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار