برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهران

نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با محوریت نگارش داستانی توسط اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ - 27November 2020

برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، فراخوان نهمین دوره جایزه ادبی یوسف با محوریت نگارش داستان  از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران اعلام شد.

بر اساس اعلام مدیریت هنری و سینمایی این اداره کل، علاقمندان به شرکت در نگارش داستان دفاع مقدس، می‌توانند آثار خود را در محور‌های: دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای ۴۰ ساله، چهل سالگی دفاع مقدس ، خاطرات زنان در دفاع مقدس، مقاومت شهرها در دفاع مقدس، خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنان، وحدت و همگرایی اسلامی ، امتداد دفاع مقدس در مدافعان سلامت، مدافعان سلامت ارسال کنند.

شرایط :
تعداد صفحه های اثر از ۱۵ صفحه (حدود ۴ هزار کلمه) تجاوز نکند، داستان های ارسالی قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه منتشر نشده باشد، آثار به صورت تایپی و در دو نسخه ارسال شود. محدودیتی از نظر کمی برای ارسال آثار وجود ندارد، بخش ویژه جایزه با موضوع مدافعان سلامت می باشد و به طور جداگانه داوری خواهد شد و داستان های منتخب،  ویرایش شده و در مجموعه چاپ خواهد شد. 

لازم است مشخصان کامل شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس به همراه شعر ارسالی درج شود.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی و شماره ۰۹۱۲۰۶۴۲۶۳۳ در پیام رسان ایتا، سروش و تلگرام برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار معرفی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار